Jeansy jak brazylijski serial, PRERIA KOMPUTEROWA, biedny Pan Linux.

  Ciekawym jest, jak zmiennymi bywaja nastroje.. Na poczatku tygodnia umieralam, wczoraj usychalam z tesknoty za miloscia, a dzis.. Hmm, dzis gryze w lozku gumisie, rzucam psu orzelka, zeby aportowal, zaraz sobie usne i wszystko jest tak, jak byc powinno.

  Jak wiadomo wtajemniczonym w srody bywam na tzw kursie komputerowym, na ktorym poruszamy kwestie palace, najwazniejsze i niezwloczne. O ROMach na przyklad rozmawiamy, czy rozowe w tym sezonie modne..

Dzis wynioslam z kursu owego wiedze na temat PRERII KOMPUTEROWEJ. To fascynujace wiedziec, ze preria jest nie tylko na dzikim zachodze. Ze jest rowniez u mnie w pokoju! Uwazam, ze to wzbogacilo bardzo moje marne zycie. Czuje sie teraz o wiele bardziej swiatla, nowoczesna i „in”. Kwestia dyskusyjna pozostaje fakt, czy do owej PRERII KOMPUTEROWEJ zalicza sie rowniez ekspres do kawy.. Ja bylam za tym, ze jak najbardziej! Absolutnie nie wyobrazam sobie mojej PRERII i mojego zycia przed komputerem bez kawy!

   Mam jeszcze 5 gumisiow. Dwa biale, dwa zolte i jednego czerwonego... Entliczek pentliczek... (jej, nigdy tego nie pisalam...;)) Jako dziewczynka mialam w takich chwilach dylemat. Jakiego misia zjesc. Jak zjem tego od pary, to ten drugi bedzie sam, jak zjem samotnego, to ogranicze kolorowosc. Teraz, z punktu widzenia doroslej osoby, dodam jeszcze- a dlaczego single maja byc zarte, jako pierwsze???!! Zeby zatem nie bylo konfliktu, chrupne wszystkie razem!;) Znaczy nie chrupne, tylko oddam sie zuciu..

 O czym, to ja chcialam opowiedziec.. ? Aha, wiem! Dzis dokonalam cudu!

Znalazlam jeansy, ktore ciagna mi sie po ziemi!!;) ha! Bo, to wcale nie takie oczywiste. Wcale, a wcale.. z reguly moje jeansy maja bardzo przyjemna dlugosc 34, co jest przyzwoita dlugoscia, kladaca sie na buta. Moim pragnieniem jednak odwiecznym sa spodnie dlugie, jak brazylijski tasiemiec. Co niestety, przy wzroscie 180 cm nie jest sprawa prosta.

Ale dzis!

Dostalam szalu, oblecialam kilka sklepow, zmachalam sie niemozliwie w przymierzalniach, piesa dostala odlezyn od czekania, ale mam!!! Mam piekne jeansy o dlugosci 36!!;)) Cudnie ciemne, nisko lokowane, znaczy sie stanu nizszego, wygladajace, jakby ktos nosil je przede mna 3 lata..;) jednym slowem- rewelacja!

 Moze, to od tego mi ta depresja minela? Musze wyprobowac-na kazda depresje jeansy. Kto wie, moze to opatentuje i bede bogata , jak ten Pan od Widowsa. Bo Pan Linux jest nie az taki zamozny, bo oddal swoj Betriebsystem bez oplat... Tego tez dowiedzialam sie na kursie od ROMow. Fantastyczne informacje, prawda?;)

  Aha, zapomnialam powiedziec, ze wczoraj przezylam szok stulecia spotykajac mojego Exexa. Nazwijmy go U. ( Siostro, Ty wiesz, co ja przezylam...) Exex U. Dogonil mnie swoim blekitnym autem i upieral sie, ze mozemy porozmawiac.. Ja bylam malego charakteru i sklamalam. Przyznaje sie! Sklamalam, ze mam termin. Za 5 minut. Nie myslalm jaki, jakby trzeba bylo poszlabym nawet na komisariat policji, bo obok stalismy. Ale nie musialam. Chwala niemieckiemu narodowi za jego poszanowanie terminow i porzadku. Czasem uwielbiam Niemcow.

  Dlaczego tak postapilam, nie bede opisywala, bo to historia na inny raz. Powiem tylko, ze bylam kiedys glupie ciele, oj bylam. Biorac jednak pod uwage, ze lat skonczonych mialam wtedy 19..moglo byc gorzej;)

  Skonczyly sie misie, skonczyla herbatka, piesa mruczy przez sen. Mam nadzieje, ze nie sni koszmarow przymierzalnianowych..;) A moje spodnie cudne najlepiej polozylabym sobie kolo podusi, zeby je sobie moc nosem tracac...;)

Dobranoc.

Komentarze

  1. no a ja kupujac spodnie marze bym nie musiala zanosić ich do skrócenia:) www.moty-lek.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Swiat sie nie zawalil, kiedy spalam.

Jak w studni

Lewe ramię