Chamka sie robie.

Mam wszystko w nosie.

 Nie wiem, czy kogokolwiek to obchodzi, tudziez zastanowi, tudziez zmartwi. To tez mam w nosie.

Chyba mam depresje niemiecko-jesienna.

Niemiecki deszcz zmoczyl mi wlosy i mam loki. Glupie loki. Ale mam je w nosie.

 Mam w nosie kawe, ze wystygla, ze w domu sajgon, ze zostawilam zarcie dla ryb na zewnatrz otwarte i zmoklo. I ze prasowanie lezy mam w nosie. I jak wygladam mam w nosie.

Wlozylam bluze, co jej chyba rok nie wkladalam, bo jest bscisla i krotka i odcina mi sie w niej biustonosz na plecach. Siostro ma, wiesz ktora? Ta blekitna, z kapturem.. Tylko chyba Ty teraz rozumiesz, jak sie czuje..

Jeansy wloka mi sie po ziemi, bo chyba chudne w tej depresji i mi galoty spadaja. Ale co mnie to obchodzi. Zreszta cale mam w plamach teraz spodnie, bo mi pies wskoczyl na kolana po spacerze, a za oknem koniec swiata..

Deszcz.

Buro.

 A ja pije zimna kawe.

 Wlasnie jakas niemiecka starowinka zadzwonila mi do drzwi i pytala, gdzie jakies Scholingi mieszkaja. A co mnie to obchodzi? Ale spokojnie, bylam mila. Ta uprzejmosc siedzi we mnie nawet, jak mam wszystko w nosie.

W nosie mam tez( tu pewnie ktos sie zirytuje, znaczy napewno moj Szwagier przyszly), ze Kaczynski zostal prezydentem. A nie Tusk, czy jaki inny jeszcze. Mnie to naprawde smyra! I normalnie bylo mi czasem glupio za ta ignorancje, ale teraz nie jest. Bo ja jestem egocentryczna i mysle dzis tylko o sobie. I mojej depresji niemieckiej. I nie bylam na wyborach, bo absolutnie nie mialam ochoty jechac w tym celu 60 km do K. Po co, skoro moja depresja zajmuje mnie teraz w 155%.

Mam w nosie balagan w pokoju, nienapisana prace i tysiac nie skonczonych, a nawet nie zaczetych rzeczy. Nie interesuje mnie, co bedzie jutro, ani za 10 lat. Ze rente bede miala mala. A moze zadnej.

Wewnatrz mnie lata dzis chyba stado nietoperzy i ze swistem i piskiem obijaja sie one o sciany mojej duszy. Super porownanie , prawda? Tak durne, ze hej. Ale co tam, mam to w nosie.

 Mam wrazenie, ze zaraz przepala mi sie bezpieczniki.

Mam wszystko w nosie i jest mi z tym cholernie zle. Jesli cos sie za chwile nie wydarzy chyba zglupieje.

Mam nadzieje, ze choc kilku osobom jest dzis tak, jak mnie!

Teraz to juz chamska sie robie.. Sorry.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Swiat sie nie zawalil, kiedy spalam.

Jak w studni

Lewe ramię