SPROSTOWANIE!!!

Ja muszę tu coś dopisać do tych porannych tęsknot, bo się bałagan zrobił!

A zatem.. Ja się nie wybieram do Niemiec na życie, tylko na dni kilka i to ewentualnie.

Bo się stęsknilam za moimi Kochanymi Przyjaciółmi i ich Dziećmi.

Najważniejsze są dla mnie teraz... UWAGA!

Bóg

Czarodziej i nasza Miłość

Rodzina

Jutrzejszy dzień i każdy, który spędzam z tymi, których kocham!

I nikt nie musi się martwić, że mi odbija przesilenie wiosenno zimowe, mnie się po prostu przypomniała Taka Jedna Przyjaciółka, której mi brakuje..

 

Nie po to wróciłam do Polski moi Drodzy, rezygnując z dobrobytów obcej ziemi, żeby teraz znowu stąd uciekać. Zwłaszcza teraz..

Oj Kochanie, Kochanie... jak Ty mogłeś pomyśleć, że ja Ciebie bym mogła zostawić..

Kocham Cię Ty ośla łąko!:))) Całym serduszkiem!:)

Ciebie moja Siostro też!

P.S. Siostra zrobiła mi tez jazdę o te Niemcy:) A wszystko dlatego, że zapomnialam dopisać... na kilka dni...:)

Strasznie Was Wszystkich lubię!!!

Komentarze

  1. To chyba miłe wiedzieć, że jest ktoś kto będzie za nami tęsknił.... ehh... pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. to bardzo miłe!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty Olena zbyt dużych skrótów myślowych stosujesz w tym zakochaniu, zapominając czasem dodać coś na koniec zdania ;)) I dobrze, że głowę Ci zmyto! I dobrze, że prawie się obrażono! Ty sama jesteś łączka, że tak ludzi w błąd wprowadzasz zapominając o dokończeniu i wyjaśnieniu tej tęsknoty, co, jak, po co, dlaczego i na ile ;)))) Ale ogólnie to tak się ma w tym amocznym stanie, również u Mnie się to często zdarza...także wybaczam ;))) A teraz gnaj do Czarodzieja i załatwiaj co trzeba ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko już załatwione!!!:))) Czarodziej ułagodzony...:) i mnie nadal kocha, nawet taką skrótowo-myślową hahahhahaaaa A stan ten jest faktycznie amokowy!:) Jej, ale ja jestem zakochana:) na amen:)pozdr

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy Czarodziej jest świadom co taki Amoczny Stan może napisać, powiedzieć bądż wymyśleć? Może powinnaś jakieś "korki"mu załatwić? Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. No, to sprawa jasna. Cieszę się, że nie opuścisz nas na dłużej niż parę dni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarodziej cały czas się uczy i muszę stwierdzić, że bardzo pilnie studiuje:) Jak czegos nie wie, o pytam, a ja chętnie tłumaczę, chociaż przyznać muszę, że ma do mnie wrodzony talent:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Az mi wstyd, że jestem taka zakrecona..., ale to wszystko przez tą miłość:))) oślepia, ogłupia, ale też uskrzydla i urody dodaje:) pozdr serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. na kilka dni to zawsze mozna :o)) ... tesknote trzeba ukoic... nie mozna ot tak jej lekacewazyc :o) ...

    OdpowiedzUsuń
  10. no i o tym własnie myslałam:) a Ci tu taki raban robią :)))) pozdr

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Swiat sie nie zawalil, kiedy spalam.

Jak w studni

Lewe ramię