Koniec dnia

czasami zastanawiam się, czym jest Miłość

jaką ma definicję, czy ja ją znam..

potem przychodzi taki dzień

dzień niby zwyczajny

spędzony z Tobą

i wiem

wiem!

ze Miłość

to coś czego

nie da się opisać

Miłość to taka czułość

jaką ja czuję do Ciebie kiedy myślę

że źle się czujesz, że coś Tobie dolega

Miłość to takie dobro, które

wypełnia moje myśli

Tobą Kochanie

Miłość to

radość

że

jesteś

i decyzja

podjęta w sercu

że chcę, żebyś był

zawsze, kiedy się obudzę

i kiedy będzie bolała Cię głowa

wtedy ja przytulę Cię i zatroszczę się

o Ciebie tak, jak troszczymy się

o najbliższą sercu osobę

wpisałam Cię grubym

flamastrem w moje

serce

Kochanie

i myślę, że nikt

nigdy Ciebie stamtąd

nie wymaże, bo wtenczas

byłabym najgłupszą kobietą

która straciła najpiękniejszą Miłość

której jeszcze nie ma

ale… niedługo

będzie

Komentarze

  1. będzie, na pewno...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzieś tam jest i czeka na właściwy moment.....

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja nie mogę...;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie Ola i wtedy zaczniesz zadawać coraz więcej pytań.

    OdpowiedzUsuń
  5. no ja wiem... tak tylko piszę..;)

    OdpowiedzUsuń
  6. haloooooooo!!!!! Pan już nie czeka może za długo przy tej budce z piwem! Haloooooo!!!! się Pan tam rozpije na amen, a ja osiem tomów wierszy napiszę:)))))) Miłego dnia Paulino!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mogę, nie mogę...;) trzeba przekraczać swoje granice;) miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty mnie tu nie strasz Podstępniku:))) potem to już bedzie cud miód i maliny zimą:))) MIłego piątku Jarku, niechaj nadejdzie dla Ciebie sobota!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam nie wiem czy wytrzymam do soboty. Dlaczego dziś piątek? ;(( Ja już chce być ze Złotą w Kazimierzu!

    OdpowiedzUsuń
  10. miłośc to decyzja serca..

    OdpowiedzUsuń
  11. decyzja serca i pewna świadomość stanu rzeczy i odpowiedzialności..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Swiat sie nie zawalil, kiedy spalam.

Rozmowa z Kotem

Dalie