Dobra myśl

Siedzimy przy stole. On i ja.

Nie mam mazurka na ugoszczenie. Nie mam pisanek i święconego.

Tylko Anioł stoi pod gałązkami,które wypusciły listki zielone, jak nadzieja.

Nie wiem dlaczego zawsze, kiedy coś się kończy czuję się bezdomna.. 

 

I tak siedzimy przy pustym stole.

Ty i ja.

 - Olka, masz kawę? mówisz- to chodź, naparzymy dzbanek kawy i pogadamy...

 - To dobra myśl...

 

Dziękuję Ci Jezu, że w tym dzisiejszym natłoku zaproszeń, przyjęłeś moje i odwiedziłeś mnie i mój bezdomny dom.

 

Ps. Muszę znowu poszukać domu... w sobie.. Poczekacie na mnie?

Komentarze

  1. ja tez ciagle w sobie czegos szukam bo czasem jest tak nijak i potrzebuje czasu dla siebie. Fajnie piszesz,podoba mi sie to:o) Ja po paru latkach rpzerwy znow zaczelam pisac,moze tym razem wytrzymam.jakbys miala ochote to zapraszam mimo ze narazie wiele nie ma...ale chyba nie o to chodzi:o) http://just-walk-away.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, sama nie wiem...mnie się ostatnio bardzo spieszy...a mimo to poczekam. :)długo tam będziesz? :>

    OdpowiedzUsuń
  3. szukaj szukaj... i znajdź :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja poczekam... Jestem pewna, że znajdziesz w sobie to, co zgubiłaś, straciłaś... Będę trzymała kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. paulaju65@vp.pl16 kwietnia 2006 17:55

    Poczekam tyle, ile będziesz potrzebowała czasu. Wróć do nas...

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdzie Sama nie pójdziesz....

    OdpowiedzUsuń
  7. witam i zapraszam na kaffe:) trafiłaś akurat na takie smutki olenowe, normalnie jest bardziej coolowo:) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  8. no to ci baba niecierpliwa:) się czlowiekowi wysmucić nie pozwoli.. no wrócilam już, dla niecierpliwych:) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  9. szukam, szukam i ... nie znajduję, ale to nic, to nic, to nic.. bedzie czego szukać na zaś:) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  10. czasem chyba lepiej od razu wrócić, bo zbyt długie oddalenie jeszcze bardziej oddala i izoluje..

    OdpowiedzUsuń
  11. oj wiem.. nigdy sama, czasem tylko troche samotna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Swiat sie nie zawalil, kiedy spalam.

Rozmowa z Kotem

Dalie