Powody

"Istnieją dwa powody, które nie pozwalają ludziom spełnić swoich marzeń. Najczęściej po prostu uważają je za nierealne.

 A czasem na skutek nagłej zmiany losu pojmują, że spełnienie marzeń staje się możliwe w chwili, gdy się tego najmniej spodziewają. Wtedy jednak budzi się w nich strach przed wejściem na ścieżkę, która prowadzi w nieznane, strach przed życiem rzucającym nowe wyzwania, strach przed utratą na zawsze tego, do czego przywykli.

 Ludzie tęsknią za całkowitą odmianą, a jednocześnie pragną, by wszystko pozostało takie jak dawniej." P.C.

 

Ps. Późno już.

 

               Szukam resztek Twojego zapachu

                      pomiędzy palcami

                 Wtulam się w słońce koca

                    jeszcze Tobą ciepłego

                 Pod przymkniętymi powiekami

                      przytupują myśli

                      Jedna po drugiej

 

                      Ty ja ty ja ty ja

                      Ja ty ja ty ja ty

                      Ty ty ja ja ty ja

                      Ja ty ty ja ty ja

 

                             My

 

                       Nie sądzisz, że

                             My

                   Ma w sobie więcej spokoju?

Komentarze

  1. trafniej się tego ująć nie da. kiedyś oskryłam, że marzenia się spełniają, trzeba tylko bardzo mocno tego chcieć... i przychodzi dzień spełnienia, a razem z nim strach, że wszystko teraz może się zmienić.. kto wie czy naprawdę na lepsze? pozdr

    OdpowiedzUsuń
  2. każda zmiana niesie w sobie obawę, bo za nią idzie nieznane.. Zawsze przed dużymi zmianami w życiu mam pietra, jak stąd do Holandii i z powrotem:) A tym razem to normalnie do...za Holandią..:) Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  3. wyczuwam jakieś deklaracje... i impreze... mam racje? nikomu nie powiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wiersz jest niesamowity, Twój talent poetycki i trafność ujmowania myśli jest wręcz onieśmielająca. Czasem Ci zazdroszczę, że potrafisz tak swobodnie "przelać" swoje myśli i uczucia na papier w formie wiersza. Kocham Cie Oluś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy ma jakiś talent, ja ukochałam Słowo.. Ty ukochałeś mnie:)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Swiat sie nie zawalil, kiedy spalam.

Rozmowa z Kotem

Dalie