M jak mam problem z dvd

Szwędam się dziś nieco otumaniona wczorajszym długim siedzeniem w noc.               Z Bratem!

Dla ciekawskich:)

Patrząc na Sunię Psa, co leży, jak mały dywanik u mych stóp, dochodzę do wniosku, że pójdę za chwilę w jej slady.. Znaczy nie na podłogę i nie, jak dywanik, ale w Krainę Ciepłego Snu się udam.

Przed chwilą, z powodu powyższego otumanienia, obejrzałam M jak miłość i kolejny raz stwierdziłam, że film ten jest .. hm hm..

Jakiś starszy pan zabrać się chce za Muchę, która wielkimi oczyma tak patrzyła, że tooooo pan jest tymmmm???

To nie na moje nerwy, nie dziś!

I na inne dni też nie koniecznie:).

Zaraz zapakuje gaz w kieszeń i wyjdę na spotkanie wszystkim blokersom osiedla, a po powrocie raz jeszcze spróbuję uruchomić film na dvd. Próbowałam już przed M jak..., ale mi nie wyszło. Znaczy wyszło, ale bez polskiego języka i się zdenerwowałam straszliwie. Biorąc jednak pod uwagę fakt, że byłam przed obiadem, czyli generalnie zła, zmierzę sie z tym fantem noch mal..:)

Czyli życzę sobie sukcesów dvidowych, a Wam miłego dnia ukonczenia..:)

Ps. I nie lubię tej Małgosi z M... Taka miągwa jest...

 

Komentarze

  1. WEJDŹ NA WWW.ANA-MARA.BLOG.ONET.PL I ZGŁOŚ SIĘ DO NADZWYCZAJNEGO KONKURSU NA NAJ AUTORA BLOGA :):):)):))))) SUPER NAGRODY :-]:-] ZAPRASZAM !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ~...:::KoNstAnCjA:::...13 lutego 2006 13:21

    PRZEPIEKNY BLOG-zapraszem serdecznie na mój www.pamietnik-konstancji.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. $!EmQ@ fejdź n@ mojego blog@$!@ www.blog-pushek.blog.onet.pl m@m n@dz!eje, że zo$t@fi$h śl@deQ =* pozdro 4 @ll =] $fEt____B][_,oGo$;] (wiem że głupio pisze ale jak tak lubie pisać to nic mnie nie powstrzyma, he przynajmniej masz oryginalnego i głupiego komcia;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko blogasek:) Wpadnij na naszego www.michal--bakiewicz--18.blog.onet.pl :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ~szaaa...manka14 lutego 2006 09:28

    Złośliwość rzeczy martwych...mam nadzieję, ze uruchomiłaś jednak to dvd....

    OdpowiedzUsuń
  6. ta Małgosia faktycznie jest beznadziejna ...fuj

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm... niestety nie w temacie jestem :o) ... o polskich serialach nie mam pojecia... i jak... udalo Ci sie w koncu uruchomic to zlosliwe dvd ?? ...

    OdpowiedzUsuń
  8. nic z tych rzeczy.. niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  9. no nie?;) taka ciapciowata jest i do tego taka nudna, jak .. sama nie wiem.. Może masz jakis pomysł:)A ta jej cudowna uczciwosc i szlachetnosc pfuj pfuj tfu tfu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie udalo sie, bom sierota sprzętowa jest..:( i sie wkurzam, bo mam ładne filmy i znowu Brata bede prosiła.. a niech to, żech bych chopa w chałupie miała...:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Swiat sie nie zawalil, kiedy spalam.

Jak w studni

Lewe ramię