Nowe hobby

Mam nowe hobby. NIE ZDAWANIE EGZAMINU na prawko. I powiem Wam, że jednak fju fju.. praktyka czyni mistrza. Jak sobie człowiek ze trzy razy nie zda, to uwierzcie, że ten czwarty oblewa się elegancko, z klasą i uśmiechem na ustach. Ba! cały egzamin jeździłam uśmiechnięta, jak na zdjęciu w portalu randkowym, jechałam i myślałam sobie: o matko matko, no zaraz będzie pasztet i zdam. Tak mi się dobrze jechało. Ale uratowałam honor i nie zawiodłam wszystkich tych, którzy w cichości swych czarnych serc nie wierzyli, a może i nie chcieli, żebym zdała. Cieszcie się czarne gnidy!

Generalnie egzamin był nader przyjemnym czasem, który przyjemniej mogłabym spędzić jedynie pijąc poranną kawę, lub uprawiając seks. Jako, że kawa w barze wordowskim niedobra, a do seksu nie było chętnych, pojechałam sobie w trasę. Kolejny raz pozwiedzałam ronda i te paskudne jednokierunkowe. Co to znaki informujące o tymże zawsze są chowane po jakichś krzakach, ewentualnie wieszane tak wysoko, żebym ja, z moim słusznym smukłym metr osiemdziesiąt jeden, wbita w mikrę dla małych królików, uderzająca głową o dach, na pewno ich nie zobaczyła.

Pan egzor tym razem sympatikos człowiek, nie mogę nawet psa na nim zawiesić, a szkoda, bo to fajne jest. Staram się jednak nie kierować jakiejkolwiek niechęci we własnym kierunku, bo to, dla odmiany, niefajne jest. Mantruje sobie zatem- jesteś cudowna, wspaniała, masz zgrabne nogi i cudnie jędrne pośladki jak na prawie 40stkę. A, że egzaminu nie zdałaś.. oj Olenko, uczyń z tego swój atut: zostań najsympatyczniejszą niezdającą w naszym WORdzie. Może nawet na jakiejś okładce mnie umieszczą albo co.. I kariera w blokach startowych;)

Komentarze

  1. ;D To z jaką radością będziesz wozić się następnym razem! (: A co jeśli zdasz? Wtedy będzie rozczarowanie..

    Następnym razem żaden znak się przed Tobą nie schowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to się bardziej boję tego, co będzie, jak już zdasz :)
    Lecz oczywiście wspieram ze wszystkich sił!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Swiat sie nie zawalil, kiedy spalam.

Rozmowa z Kotem

Dalie