Post dedykowany

Chcę dedykować ten post Pewnej Osobie. Ponieważ uczynia ona moje życie ładniejszym i uważam, że jakoś powinnam jej to okazać.

Ta Osoba to ktoś o wielkim dobrym sercu, imponującej inteligencji, godnej zazdrości wytrwałości i nieziemskim poczuciu humoru, które rozbawia mnie nawet, jak beczę:)

To Ktoś, kogo potrafi boleć cały świat, ale jednocześnie potrafi się zdystansować do spraw niewartych. To Ktoś, kogo nie znam długo, a jednak, jakbym znała od zawsze. Ufam tej Osobie absolutnie i bezgranicznie, bo wiem, że jest mądra. Zawierzam jej najgłębsze myśli i najbardziej kryte uczucia. Z przekonaniem, że mnie rozumie.

Chciałabym właściwie porozklejać "na mieście" plakaty promujące tą Osobę, gdyż uważam, że zasługuje na podziw i szacun. I na wielką miłość zasługuje, nie tylko mojej skromnej osoby.

Nie obawiaj się jednak Osobo, nie oszalałam jeszcze kompletnie i nie narobię Ci bigosu wprowadzając owe plany w czyn. Wiem, że cenisz prywatność i święty spokój. Obiecuję wycofać tą wielką reklamę na bilbordzie na starym mieście, w której wyznaję moje uczucia względem Ciebie.

Jeżeli kiedykolwiek ktokolwiek sprawi Ci przykrość wiedz, że zamienię się potwora ziejącego jadem, ogniem i zniszczeniem i Cię obronię.

I to tyle:) Normalnie zaraz mi lepiej:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Swiat sie nie zawalil, kiedy spalam.

Jak w studni

Lewe ramię