Właśnie tak

Mam ADHD emocjonalne;)

We mnie zawsze musi się dziać. Muszę czuć. Muszę przeżywać, odczuwać, wyczuwać, wzruszać się, emocjonować, smucić, zamyślać..

Wczoraj natrafiłam na historię pewnej Szkotki, która zdobyła sławę pomimo swoich ograniczeń. Ze wzruszeniem słuchałam jej utworów ciesząc się, że spełniła swoje marzenie. Ta historia upewnia mnie w przekonaniu, że możliwe jest wszystko. Nawet zdobycie sławy będąc śmieszną, dziwaczną, wyśmiewaną przez wielu osobą z zespołem Aspergera. Lub inną niedoskonałością.

Nie dajmy sobie wmówić, że czegoś nie możemy zrobić, nie wierzmy światu, który nam wciska, że już za późno, za daleko, za niemożliwie. Możliwe jest wszystko. Przypomnijcie sobie te momenty z życia, kiedy pod wpływem emocji, zakochania, radości itd. robiliście rzeczy, na które kiedy indziej nigdy byście się nie odważyli..

Właśnie tak to działa:)

 

 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Swiat sie nie zawalil, kiedy spalam.

Rozmowa z Kotem

Dalie