17 marca

Dziś obchodzi urodziny moja kochana Przyjaciółka z Poznania. Trzydzieste-któreś-tam.. prawda Kochana?;)

I życzę jej przy tej okazji samych dobrych drobnych i większych spraw.. Żeby dobro otaczało ją wraz z całą jej rodzinką. Żeby spokój i niepokój panował w jej życiu. Zależnie od potrzeby i sytuacji. Żeby dużym łukiem omijały ją uczucia zwątpienia, bezsiły i smutku.

Życzę Ci moja Droga słońca wewnętrznego i miłości!

Pamiętasz, jak spędzałyśmy Twoje urodziny w czasach podstawówki? Te urodzinowe party u Ciebie przy ławie?:) Te galaretki krojone w kostkę w pucharkach z bitą śmietaną?

No więc uczynię teraz wyznanie szczere. Nie cierpiałam tej galarety, ale jadłam, bo nie umiałam odmówić:)

Teraz nauczyłam się asertywności i podziękowałabym grzecznie, ale..

Teraz uwielbiam galaretkę!!!:)

Więc znowu bym ją jadła ;)

Kocham Cię Niula, bądź szczęśliwa..

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Swiat sie nie zawalil, kiedy spalam.

Rozmowa z Kotem

Dalie