Cała prawda

Ktoś mi dzisiaj powiedział, że jestem dla niego za wrażliwa...
Ktoś inny powiedział, że jestem dominująca i niewrażliwa.
Ktoś mi powiedział, że mnie lubi.
Ktoś, że szkoda, że poznajemy się w takich okolicznościach brzydkich.
Ktoś mi powiedział, że mam mocny, wyraźny charakter.
Ktoś, że jestem kłamczuchą.
Ktoś mi powiedział, że jestem ładna.
Ktoś, że wiele mi brakuje do ideału.
Ktoś,powiedział, że mnie kocha.
Ktoś, że jestem niesłowna.
Ktoś powiedział dziękuję.

I wszystko to o mnie jest prawdą.
W zależnosci zza którego rogu na mnie spojrzeć...

Człowiek, to taki diament z wieloma fasetami. Ale tylko dzięki tym nierównościom tak pięknie załamuje sie w nas światło.

Komentarze

  1. Zależy też kto patrzy. Niektórzy szukają skazy w diamencie i znajdują. Inni szukają blasku ...i też znajdą.

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie to ujęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niektórzy patrzą na mnie, jak na diament, inni jak na idiotkę... Jedni widzą blask, inni kurz.. cóż

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję, choć nie szukałam tymi słowami piękna, a kontrastu i prawdy... A, że udało się do tego ładnie.. ano tak mi czasem wychodzi;)

    OdpowiedzUsuń
  5. to tak jak z tymi gębami u Gombrowicza.. jesteśmy tacy, jakich nas inni ludzie widzą, a każdy widzi inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. każdy widzi w odbiciu naszych oczu chyba... samego siebie... Obym widziała w innych tylko pięknych i szlachetnych ludzi, nawet, jeśli to niełatwe...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile ludzkich spojrzeń tyle prawd o nas. Każdy spogląda z innej perspektywy, każdy widzi coś wyjątkowego, albo cos brzydkiego.Twoje ostatnie zdanie: masterpiece :-))

    OdpowiedzUsuń
  8. a wiesz, że dopiero ostatnio poznałam tą prawdę o diamentach? zawsze myslałam, ze wszyscy postrzegają mnie tak samo, bo ja jestem przecież jedna... Ale tak nie jest... Mało tego, sama postrzegam się z różnych perspektyw. Taka inna potrafię być nad każdą kolejna kawą...A odnośnie ostatniego zdania, to mi dziś zbrakło słońca na to piękno złamane. Może jutro rozpryśnie znowu we mnie tęcza. Pozdr serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety nie wszyscy są piękni i szlachetni... a niektórzy tylko wydają się nie być, a są po prostu zagubieni..

    OdpowiedzUsuń
  10. pewnie każdego łobuza można usprawiedliwić zagubieniem... może to jakiś sposób..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Swiat sie nie zawalil, kiedy spalam.

Rozmowa z Kotem

Dalie