Na żabi skok

Ranki są stanowczo łaskawsze od wieczorów. Nawet całkiem w jednym kawałku wtedy jestem. Nawet wierzę, że wszystko jest dobrze. Nawet zapominam, że za kilka godzin znowu będę rozbita. Na czynniki pierwsze. Na łopatki. W drobny mak.
Źle ostatnio znoszę swoja własną obecność.
A Nowy Rok przyprawia mnie o dreszcze.
Bo na Nowy Rok czegoś na żabi skok... Czegoś przybywa, nie pamiętam czego..
A jeśli mi przybędzie jeszcze więcej rozbitych myśli, to ja dziękuję proszę państawa. To ja nie otwieram drzwi. To ja niczego nie kupuję Panie Nowy Rok. Niech Pan idzie z tą swoją wielką torbą pełną noworocznych postanowień do sąsiadów.


Ale Wam Najlepszego!

Komentarze

  1. Dobrego Nowego Roku. Takiego bez postanowień, bez deklaracji.. Szczęśliwego samego z siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. herbst@autograf.pl30 grudnia 2006 14:16

    ...był Rok od rozbijania, teraz czas na Rok od sklejania... daj mu szansę:))) Wszystkiego dobrego i całego:)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja tu życzę przybycia do Ciebie radości i miłości tylko otwórz. Wspaniałego Nowego Olu

    OdpowiedzUsuń
  4. A więc jak najmniej myśli potrzaskanych. I spokoju, spokoju, spokoju..

    OdpowiedzUsuń
  5. a może właśnie ten rok okaże się wyjątkowy.wyjątkowy nie przez to, co daje, ale przez to, co T sama zyskasz.może sie coś odmieni.niekoniecznie całe Twoje zycie, ale niech to będzie chociaż jakiś znaczący fragment.to już by było coś. :)Szęścia Olenko, dużo Szczęścia. Ty wiesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie Tobie życzę Wspaniałego roku. Będzie wspaniały, kiedy będzie do głębi dobry. A będzie dobry, jeśli będzie błogosławiony.:)Więc błogosławionego 2007 życzę Ci mocno!

    OdpowiedzUsuń
  7. bo tak naprawdę to nikt i nic nie jest nam w stanie czegokolwiek wcisnąć :)samych cudowności Oleno!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Swiat sie nie zawalil, kiedy spalam.

Rozmowa z Kotem

Dalie