Lubię gdy

Gdybym mogła, dałabym spokój i dobro wszystkim tym, którzy tego potrzebują. Rozdzieliłabym uśmiech i miłość na milion kawałeczków, a każdy z nich wysłała na adres serca, które na te okruchy czeka... Tak wielu jest pośród nas, którym tego brakuje i którzy niebo oddaliby za ciepłe słowo zrozumienia. Sama należę do takowych niejednego dnia...

Ale są dni, takie jak dziś, kiedy wypełnia mnie lato i zapach wczorajszego siana, kiedy moja dusza została "wyrównana" przez całe tabuny tulących się dzieci, kiedy wiem, gdzie i po co jestem, kiedy w perspektywie mam cudowny jutrzejszy wieczór u Małej. W absolutnie idealnym towarzystwie bliskich osób:)

I takie dni lubię najbardziej! Zwłaszcza, że po nich kolejne piękne 2 dni nad morzem:)

No, lubię Cię życie nad życie!

Komentarze

  1. Mogę mieć do Ciebie prośbę? Prześlij mi proszę namiary na tego nowego lekarza, albo chociaż wpisz nazwę proszków.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. A proszę Cię bardzo, mój drogi:) Pan Doktor nazywa się: DKKKLPDS.. A może to prochy tak się nazywają, nie pomnę..;) Objaśnienie skrótu w cztery oczy ze względu na nieco wyzwolony jeden człon;))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj Kobiecie Kanapkę Którą Lubi Po Dobrym Spacerze :)))))) ha,
    rozpracowałam enigmę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Swiat sie nie zawalil, kiedy spalam.

Jak w studni

Lewe ramię