Dla męża

Słyszysz ciszę witającą Cię w domu?

To mój sen Cię wita…

Słyszysz maleńkie szelesty ocierające się o ściany?

To moje marzenia wycierają się o futryny drzwi, jak koty..

Słyszysz skrzypy pod stopami?

To moje kroki w Twojej głowie..

Słyszysz skradanie za oknem?

To moje małe radości codzienne udają się na spoczynek..

Słyszysz pukanie o parapet?

To mój miniony dzień, który za Tobą tęsknił…

Słyszysz ciepły oddech w mroku?

To ja śpiąca..

 

Obudź mnie delikatnym szeptem

Otul swoim ciałem

Przytul

Oddychaj moim tempem..

 

Odgarnij włosy z ramion

Całuj odkryte miejsca

Żeby nie zmarzły

 

Zajmij

Wypełnij

Zabierz w podroż

Do naszego najmniejszego świata…

 

Niech wstrząśnie nami

Początek

Początek koniec

 

Z Tobą chcę zaczynać

I kończyć

 

Pocałuj delikatnie zagłębienie mojego obojczyka

 

Przyśnij mi się

I nie budź..

Chcę, żebyś

Był..

Żebyś

Był

Był

 

 

 

(własny)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Swiat sie nie zawalil, kiedy spalam.

Jak w studni

Lewe ramię