Kocham Cię Synku

Żółw ma przyjaciela żółwia. Jeden jest mniejszy, bo to tata. Lwy przyjaźnią się gromadami i jedzą dużo trawy. Słoń za dużo wypił i pękł mu brzuszek, więc go zjemy.

Logika 4 latka, prawda, że cudna? Ja ją uwielbiam. Zwierzątka z paczki Junior Safari skaczą po całej sypialni, żeby na końcu stać się naszym śniadaniem:) Ogłosiłam dziś Wojtkowi dzień dziecka, czyli nie muście iścia do przedszkola, w jego wersji gramatycznej:)

Kocham widzieć go szczęśliwego. Mam nadzieję, że takie szare poranki z mamą i podróżami po safari wpiszą się na twardym dysku jego emocji. Że taką właśnie będzie mnie pamiętał wtedy, kiedy mnie już nie będzie.

Komentarze

  1. Strasznie daleko wybiegasz w przyszłosć.:) do tej pory na jego dysku nie będzie ani bajta..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Swiat sie nie zawalil, kiedy spalam.

Rozmowa z Kotem

Dalie