Mały człowiek duży człowiek

Odebrałam wczoraj wieczorem telefon.
- Tu D...bla bla(nie zrozumiałam), dzwonię, żeby ci powiedzieć..masz coś do pisania?masz? Dobra, ok, to pisz.. Od 7 do 21 lipca, lipca-zrozumiałaś?, nie czerwca, lipca..No więc w tym czasie jedziemy na urlop. Do O..ble ble(nie zrozumiałam). Do Holandii, no wiesz..
To sobie to zapisz, pamiętaj! Musisz wziąć wolne w pracy, żebyś pamiętała, bo się pogniewamy!

Matko jedyna! myślę sobie, kiedy ten Głos tam gada- KTO TO JEST????
Przemierzam w myśli wszystkich znanych mi w Niemczech mężczyzn( bo to telefon stamtąd był)i ..nic! Żaden nie pasuje. Myślę sobie: Marcus, Holger, Tobias, Michael, Christel...nie! to już kobieta! Nie znam, nie wiem, to pomyłka!
A ten tam gada.
- Słuchaj, ja ci potem jeszcze wytłumacze, jak masz znaleźć taki program w internecie, ale to potem, bo mi teraz mama telefon wyrywa..

Mama! Jakaś mama! Jupppi! Z jakąś matką się dogadam, że to pomyłka.

-Cześć meine liebe Freundin, słyszę i oddycham z ulgą, to moja Najlepsza Przyjaciółka, halleluja!
- Słuchaj, mówię jej, kto to był w telefonie, bo ja tu całkiem głupia siedzę?
- No, jak kto? David!
- Ale ten głos, jak u chłopa? próbuję ratować mój honor..
- Moja droga, mówi Przyjaciółka, on ma już 14 lat, 1.75 cm wzrostu, 46 rozmiar buta i właśnie przeszedł mutację. I ma głos, jak chłop.

He???!!!

Mój David mutację? David miał dopiero co 6 lat! Mój mały chłopiec, z którym robiłam niedawno lukrowe bałwanki i malowałam mandale?  Ten, który pokazywał mi swoje resorówki i układał ze mną wielkie budowle z lego? Ten, z którym oglądałam bajki i grałam w gry planszowe?
On ma już 14 lat.
I miał już dziewczynę!
To koniec..

Świat się zmienia, a ja chyba nie umiem dotrzymać mu kroku.

Gdzie można złożyć zażalenie???

Komentarze

  1. stara prawda głosi, że upływajacy czas najlepiej widać po dzieciach znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zażalenie? już za późno. można było składac je do wczoraj. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czas płynie w niekontrolowany sposób...za szybko gdy chcemy go zatrzymać, niemiłosiernie wolno gdy chcemy przyspieszyć.... witam ponownie:*

    OdpowiedzUsuń
  4. o znam to uczucie :D :D ... czasami mocno zdziwiona jestem... to najczesciej po dzieciach widac jak szybko czas plynie :] ...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Swiat sie nie zawalil, kiedy spalam.

Jak w studni

Lewe ramię