Zwłaszcza wtedy

Kiedyś myślałam, że lepsza byłaby każda inna.
Dziś patrzę na nią z czułością przepełniającą serce.
Kiedyś twierdziłam, że nic nie rozumie.
Dziś słucham jej zwykłych mądrości z ulgą.
Kiedyś sądziłam, że mnie nie kocha.
Dziś wiem, że kocha mnie najbardziej jak potrafi.

Dziękuję Ci za świat prostych wartości, który wyznacza wyraźne szlaki w zaplątanej codzienności. Za jasny podział na dobre i złe, za udogodnienia i utrudnienia, bo tylko dzięki nim jestem taka, jaka jestem.
Dziękuję Ci za wolność wyboru, nawet jeśli oznaczała moje odejście na długi czas.
Wróciłam i bardzo Cię kocham. Miłością dojrzałą, nowonarodzoną.

I wiedz, że będę Cię kochała i szanowała już zawsze.
Nawet wtedy, kiedy mam wrażenie, że oooo kuuurczaaaki.. jednak nie dam rady..
Zwłaszcza wtedy, Mamo.

 




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Swiat sie nie zawalil, kiedy spalam.

Jak w studni

Lewe ramię