Lawendowe pola

Wielu ludzi żyje tylko po to, żeby całe życie marzyć o..innym życiu..

Myślą:

Gdybym miał więcej pieniędzy.. Gdybym miała ładniejszy nos.. Gdybym miał dom z ogrodem.. Gdybym miała działkę z pergolą.. Gdybym miał więcej siły.. Gdybym miała mniejsze stopy.. Gdybym miał więcej odwagi.. Gdybym miała więcej dzieci.. Gdybym miał syna..Gdybym umiała piec.. Gdybym mógł podróżować..

Gdybym, gdybym, gdybym.

Życie mija na gdybaniu.

Gdyby mogli, gdybaliby w trumnach, co by było, jakby mieli ładniejszy pogrzeb..

A tak naprawdę nasze życie ma w nosie te wymysły. Jedzie sobie bez oglądania się na opieszałych. Ustawia tempomat, zdejmuje nogę z gazu i zrelaksowane mija kolejne obrazy. Tu dziecko, tam dom, tam stare auto, o, a tutaj nowe damy. Tam niech obrodzi sad, a tutaj ziemniaki zje stonka. Ten będzie miał słaby kręgosłup, a ona oponkę w talii. A tamtym damy plecaki i życie w drodze.

Bo tak. Bo tak mi się podoba. Bo lubię różnorodność. Bo oni właśnie tego potrzebują, nawet, kiedy pyskują i dyskutują ze mną do późnych nocy. Nie widząc tego, że ja już jadę dalej.

Dziwią mnie ludzie. Dziwi mnie świat. Ale dopóki będzie mnie zadziwiać, będę tu.

********************************

Czasami marzy mi się spacer polami lawendowymi.. Ale zawsze dochodzę jednak do wniosku, że najciekawszy jest..spacer przez moje życie...

PicsArt_1436341035950

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Swiat sie nie zawalil, kiedy spalam.

Rozmowa z Kotem

Dalie