Fb

Wnerwia mnie kilka spraw na tym świecie. Niektóre są wielkiego kalibru, inne małego. Wnerwia mnie niesprawiedliwość, złe traktowanie ludzi, a zwłaszcza dzieci, brak szacunku dla starszych, małostkowość, nieszczerość i dupowatość.

Wnerwia mnie to, że wciąż muszę myśleć o swojej figurze, żeby się nie stać za duża. Wnerwia mnie czasem mąż, a czasem ktoś inny. Może nawet wyglądać na to, że nerwowa ze mnie dziewczyna. Ale nerwy rozłożone są w czasie i przestrzeni, a wtedy nie są aż tak widoczne i uciążliwe. Dla innych i dla mnie.

Niezmiennie jednak uciążliwa i wkurwiająca jest świadomość, że ktoś, gdzieś, w innym mieście(wiem którym), co jakiś czas loguje się do mojego facebooka! Mam nawet podejrzenia kto to jest, ale nie to jest istotne. Bo nie mam na fb niczego super tajnego na tyle, żebym prowadziła dochodzenie. Chodzi o to, że jest to zachowanie świńskie, kundlowskie i robaczywe.

I tyle..

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Swiat sie nie zawalil, kiedy spalam.

Rozmowa z Kotem

Dalie