Jedyna pewność

- Narysuj babci kwiatka Synku. A dziadkowi możesz jakieś zwierzątko narysować. Dziś i jutro jest ich święto, musimy ich ucieszyć..

- Mamusiu, dużo bardziej wolę narysować czarną dziurę, wszechświat, Marsa gorącego i gwiazdy. I rakietę. I kosmonautów na orbicie.

Cóż, pomyślałam, czy to będą ładne obrazki? Czarne gryzmoły zapewne.. Trudno, opisze się dokładnie i gitara;)

Jakież było moje zdziwienie, kiedy ujrzałam ukończone dzieła. Tam można większość rozpoznać! Mało tego, obrazki są kolorowe! Po prostu genialne!:) Mój syn rośnie, mój syn jest mądry:) To mnie raduje do obłędu.

Smuci mnie natomiast to, że wciąż mi brakuje czasu i siły na zabawę z nim...

To niefajne.

Ale fajne jest widzieć radość Synula z nowego zestawu "żołnierskiego", który dostał od taty. A jeszcze fajniej jest usłyszeć - kocham was i lubię mamo i tato. Naprawdę!!!

Jakbym miała w to zwątpić:) A przecież to największa i chyba jedyna pewność w moim życiu.

 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Swiat sie nie zawalil, kiedy spalam.

Rozmowa z Kotem

Dalie