Mijamy

Mijam.
Kolejny raz mam uczucie, że jest mnie za mało wesji. Moją unikatowość przypłacam nie możnością bycia wszędzie tam, gdzie być chciałabym.
Wstając rano już wiem, gdzie dziś nie dojadę, gdzie nie zadzwonię, gdzie będzie mnie za mało.
Wiem ile lata mi umknęło, ile jesieni ubywa każdego dnia. Ilu ludzi mogłabym potrącić na ulicy i przeprosić z uśmiechem. Z iloma przyjaciółmi wypić kawę, z iloma dzieciakami zagrać w grę.
Mijam.
Nieubłaganie i nieodwracalnie.
I jest to całkowicie bez sensu i może tylko dzisiaj, ale..
Smutno mi z tego powodu..

Komentarze

  1. zdecydowanie wybieram opcję gdzie będę i przy całym swoim syndromie okruszkowatości polegającym na wiecznych małych"dramatach" zawsze widzę tę pełną połowę szklanki

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze znajdzie jest coś, co zrobić byśmy chcieli, ale nie znajdujemy na to czasu... Przykre, ale prawdziwe.Ja, kiedy jest mi z tym strasznie źle, myślę o rzeczach, które już zrobiłam, osiągnęłam, o których pomyślałam i do których się uśmiecham w myśli. Bo może jutro...Ściskam mocno i buziakuję ciepło :*aktualnie -> http://sulphur.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. dla pokrzepienia mojej ulubionej Olenki, proponuję gorącą czekoladę z bita śmietaną...od razu "odsmutniejesz":)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przemijania nie da się wykluczyć z zycia.. sztuka jest przemijac pieknie.. L.

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja sobie czasem myślę, że może przez to, ze coś mijam niezdążająć to mniej nieprzyjemnosci spotka albo mnie samą, albo i kogoś innego...dziwny jest ten czas i poczucie realności...Pozdrawiam serdecznie :O)*

    OdpowiedzUsuń
  6. nie smuc sie... tego i tak sie nie przeskoczy... nie da sie sklonowac... dopoki wynika to z braku czasu i mozliwosci to ok... najgorzej jest gdy czas nam leci przez palce a my nie mamy sily tego zmienic...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ktoś powiedział, że zycie jest sztuką wyboru. Nie można mieć wszystkiego, być wszędzie i ze wszystkimi. Mamy pojemniejsze serca niż cała nasza reszta - ta reszta tylko w trzech wymiarach żyje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale za to w miejscach, w których jesteś, jesteś intensywnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. pokochalem@poczta.onet.pl20 września 2006 01:02

    Człowiek jest tu i teraz, myślami możesz być wszędzie. Zerknij i przeczytaj może jeszcze raz Koftę.

    OdpowiedzUsuń
  10. nienawidzę takiego stanu ducha, jest najgorszy...uciekam od niego...by nie mijać

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zawsze jest i druga strona medalu, tyle rzeczy udało nam się zrobić, tylu dni nie zmarnować... i one są ważniejsze od tych tylko przeminiętych. szklanka półpełna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Swiat sie nie zawalil, kiedy spalam.

Rozmowa z Kotem

Dalie