Tomuś, 06.06.2010 (*)

< a>  


Melodia niecała

Wierzę, że jesteś, że gdzieś tam istniejesz
i że rozumiesz dlaczego
wierzę, że nic się bez celu nie dzieje
tyle spotkało nas złego

żyję nadzieją, że znów się spotkamy
a wtedy światu wybaczę
żyję nadzieją, że nie brak Ci mamy
nie mogę myśleć inaczej

niewiele tak czasu nam było dane
zaledwie kilka tygodni
to jakby nuty raz tylko zagrane
fragmentu twojej melodii

lecz ja nauczyłam się ich na pamięć
i będę po cichu nucić
czasami tylko mój głos się załamie
bo wiem, że nie możesz wrócić.


Komentarze

  1. tak mi przykro...*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak bardzo Ci współczuję.. i tak zazdroszczę tej wiary..

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszyłem się z tego, iż ci się powiodło, zasługiwałaś na to, byłaś i jesteś wyjątkowa. Bardzo ci wspułczuje i zazdroszcze siły i wiary. Szkoda, iż ja takiej nigdy nie miałem. Czar............

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Swiat sie nie zawalil, kiedy spalam.

Rozmowa z Kotem

Dalie